četrtek, 10. december 2009

Ljudje s ceste




Ideja se mi je porodila, ko sem dva dni nazaj zaradi poškodbe kmečkega opravila, iskala zdravniško pomoč.
Bila sem na kirurgiji in ultra zvočnem slikanju - poškodba ramenskih vezi ( zaradi padca- zdrsa.)
Torej, bila sem v dveh nabito polnih čakalnicah ljudi, ki so potrebovali pomoč.
Tako na" prvo žogo" je bilo okrog 5o ljudi. Otroci, najstniki, mladi  ljudje, starčki, ženske in moški.
Običajno je zoprna moreča tišina, ko čakaš na kakšen pregled. Ne dolgo tega -dober mesec nazaj
 sem bila na mamografiji. Ne dovolim, da okolje vpliva na moje počutje. Vedno vzamem križanke s seboj in se poglobim v reševanje.Da ne slišim rjovenje tišine.In vsak dan bolj mrke poglede zagrenjenih ljudi - to boli.
Zunanji svet izgine,  ne menim se za okolico.
Tokrat je bilo povsem drugače,  kot sem bila navajena.
Bila je prav živahna debata ogorčenih ljudi, dan po zaključku "Kmetije slavnih"!
Slavnih????

Tri četrt ljudi ne pozna nobenega akterja v tem resničnostnem šovu, katerega je organizirala komercialna televizija, katera je imela dva namena.
Sebi omogočiti masten dobiček, ne glede na posledice!
Tem akterjem omogočiti promocijo in prepoznavnost!
Sama sem gledala oddajo, z določenim namenom  (študija)  vedela sem,  kaj lahko pričakujem .
Moja pričakovanja so presežena.
Mislim, da je nedopustno, da si vzame  institucija takšno pravico, da prikazuje narodu največje podlosti, ki jih je sposoben narediti  človek, za slavo in denar.
Šli so predaleč-" veliko "! preko mere dobrega okusa.
Prikazano je prekomerno pijančevanje, golota, nenormalno kajenje- zvijanje, kot bi kadili marihuano, sočne kletvice ( še" hajerji "v rudnikih ne preklinjajo tako) intrige, lenoba, izigravanje, taktiziranje, zaigrana ljubezen,
neizpolnjevanje obveznosti.  Sama nisem "svetnik"! Tudi cigareto prižgem in kletvica gre tudi iz ust.
Je poanta tega- da se na najbolj podel način pride do denarja!
Ignoranca "zmagovalcev" do gledalcev in same institucije- z dvobojem - ki je več kot "burleska"!
Rojena sem v mestu, si v njem prislužila pokojnino, zadnjih nekaj let živim na podeželju in dodobra poznam kmečka dela in življenje.
Kmetija je žaljivo ime.To so ljudje, ki z ljubeznijo in odgovornostjo delajo od jutra do mraka!    ,
Če, bi kmet tako delal,  kot so delali "slavni kmetje",  so trgovske police -  prazne! Narod -  lačen.

Komentator je dejal; "Poanta ni v delu, temveč v taktiziranju"!
 Potrebno, je dati oddaji drugo ime. NA KMETIJI NI TAKO!
Meni osebno je prinesla ogromno!!!!
Velikokrat sem imela priložnost prebrati stavek; "Neverjetno je tanka ločnica,  med genijem in norcem "!
Tokrat, je televizija nazorno pokazala - kako  je to videti v resnici.
Nana






















Ni komentarjev:

Objavite komentar